سنگ بازالت ماکو, مقالات

فرآوری اسکراچ برای سنگ بازالت

فرآوری اسکراچ برای سنگ بازالت - شرکت سنگ بازالت ماکو

اسکراچ (scratch) به معنی ایجاد خراش است و در صنعت فرآوری سنگ کاربرد دارد. در فرآوری اسکراچ برای سنگ بازالت ، خراشها یا طرح هایی روی سنگ ایجاد می شود. این کار موجب زیبایی نما و همین طور کاهش سطح لغزنده سنگ می باشد . از سنگ بازالت با فرآوری اسکراچ می توان برای سنگفرش حیاط ، پیاده روها ، پارکها ، استخرها ، رمپ پارکینگ و کلیه مکان هایی که رفت و آمد در آنجا زیاد است استفاده کرد .

البته از بازالت شیاردار برای سطوح و دیوارها نیز استفاده می شود که نمایی طبیعی و زیبا به فضا می بخشد . در این مقاله قصد داریم به موضوع فرآوری اسکراچ برای سنگ بازالت بپردازیم . شرکت سنگ بازالت ماکو عرضه کننده انواع سنگ بازالت ، گرانیت ، تراورتن ، آندزیت ، مرمر و … شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند . برای خرید عمده و جزئی سنگ بازالت ، گرانیت ، آندزیت و … از معدن دار اصلی و بدون واسطه با کیفیت بالا و قیمت مناسب می توانید با شماره 09128282912 تماس بگیرید و خرید حضوری یا آنلاین از شرکت سنگ بازالت ماکو داشته باشید .

ویژگی های سنگ بازالت با فرآوری اسکراچ چیست ؟

  • مقاومت و سختی زیاد در برابر شرایط جوی
  • مقاومت در برابر سایش و ضربه
  • چسبندگی خوب به ملات
  • عایق حرارت و صدا
  • قیمت مقرون به صرفه
  • مقاومت در برابر رطوبت و حرارت
  • ضد لغزنده بودن
  • و …

مقاله پیشنهادی : مقاومت سنگ بازالت در مقایسه با سایر سنگها 

فرآوری اسکراچ برای سنگ بازالت خرید سنگ اسکراچ

کاربردهای سنگ بازالت با فرآوری اسکراچ

  • استفاده در سنگفرش حیاط ، محوطه ، رمپ پارکینگ ، پیاده رو
  • استفاده در نمای خارجی و داخلی ساختمان
  • استفاده در دیوار تی وی وال
  • استفاده در محوطه استخرها
  • استفاده های هنری تزئینی و دکوراتیو
  • و …

فرآوری اسکراچ برای سنگ بازالت

در فرآوری اسکراچ برای سنگ بازالت ، سطح سنگ یک بافت خطی ، منظم و نرم پیدا می کند . از این نوع فرآوری تزئینی می توان در دیواره های داخلی ساختمان و همچنین نماهای خارجی بنا استفاده کرد که زیبایی منحصربفردی به ساختمان می دهد .

علاوه بر فرآوری اسکراچ برای سنگ بازالت انواع روش های فرآوری دیگری برای سنگ بازالت و سایر سنگها وجود دارد که عبارتند از : پرداخت سابیده ، سابیده رنگی ، پرداخت فلیم ، فلیم چرمی ، پرداخت هوند ، بوش همر ، پرداخت کات ، کات بروکن ، کات همر و سندبلاست .

کارخانجات فرآوری اسکراچ برای سنگ بازالت شرکت بازالت ماکو انواعی از فرآوری سنگ بازالت را بنا به درخواست و نیاز مشتریان با پیشرفته ترین دستگاهها انجام می دهد و مهمترین ویژگی سنگهای شرکت سنگ بازالت ماکو قیمت مناسب و کیفیت بالای آن می باشد .

شرکت سنگ بازالت ماکو با حذف واسطه ها توانسته تولیدات خود را مستقیما به دست مصرف کنندگان محترم برساند . برای اطلاع از قیمت ها و شرایط خرید می توانید با شماره 02144138813 تماس حاصل نمایید .

پیشنهاد می شود : روش نصب سنگ بازالت

فرآوری اسکراچ برای سنگ بازالت کاربردهای سنگ اسکراچ بازالت

پرداخت اسکرچ چگونه اجرا می شود ؟

این نوع پرداخت توسط دستگاه مخصوصی که اغلب ساخت ایتالیاست یا توسط دستگاهی که روی طولی بر نصب می گردد ایجاد می شود . طرح اسکرچ از نظر عمق شیارها و فواصل بین شیارها در شرکتهای مختلف متفاوت می باشد .

پرداخت اسکراچ روی سنگ های ساب خورده و ساب نخورده قابل انجام است و می توان از آن در کنار پرداخت های دیگر مانند پرداخت سندبلاست و پرداخت چرمی استفاده کرد تا بافت جدیدی روی سنگ ایجاد گردد .

بعد از پرداخت اسکرچ سطح سنگ کمی زبرتر می شود که در صورت تمایل به نرم تر شدن سطح سنگ باید با کشیدن فرچه سطح پرداخت را نرم تر کرد .

اگر قصد دارید از سنگ بازالت اسکراچ در نمای خارجی ساختمان استفاده کنید بهتر است فاصله و عمق شیارها بیشتر باشد تا از فاصله دور نیز بافت زیبای اسکراچ روی سنگ دیده شود . پرداخت اسکراچ در معماری مدرن بیشتر استفاده می شود زیرا جلوه طبیعی تری از سنگ را به نمایش می گذارد .

نکته دیگری که در نمای خارجی ساختمان باید رعایت شود این است که شیارهای سنگ باید به صورت عمودی باشند تا لک و جرم بعد از بارش برف و باران روی نما تجمع پیدا نکند .

مطلب مرتبط : چه چیزی سنگ بازالت را منحصر بفرد می کند؟

فرآوری اسکراچ برای سنگ بازالت قیمت سنگ اسکراچ بازالت

شرکت سنگ بازالت ماکو ؛ از استخراج و فرآوری تا فروش

شرکت سنگ بازالت ماکو دارنده مهمترین معادن سنگ اندزیت ، گرانیت ، بازالت و تراورتن در سطح کشور است و با داشتن کارخانه های سنگبری در مناطق ماکو ، فرآیند استخراج سنگ گرانیت را به صورت اسلب و تایل انجام می دهد .

از اینستاگرام سنگ بازالت ماکو دیدن کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *