خرید سنگ بازالت ماکو, مقالات

کاربردهای بازالت بوش همر

کاربردهای بازالت بوش همر شرکت سنگ بازالت ماکو

کاربردهای بازالت بوش همر

سنگ بازالت به دلیل وفوری که در کشور ما دارد و قابلیت هایی از قبیل مقاومت به حرارت، تغییرات دما، رطوبت، فشار، ضربه و … بسیار پرمصرف است. اما این سنگ به صورتی که از معدن استخراج می شود مورد استفاده قرار نمی گیرد. انواع فرآوری به درخواست مشتری روی سنگ انجام می شود تا مطابق سلیقه و نیاز مشتری شود.

یکی از انواع فرآوری که روی سنگ بازالت انجام می شود فرآوری با چکش بوش همر است که به این نوع سنگ ، بازالت بوش همر گفته می شود. در این مقاله قصد داریم با کاربردهای بازالت بوش همر بیشتر آشنا شویم. اگر شما هم علاقمند هستید در این حوزه اطلاعاتی به دست آورید با شرکت سنگ بازالت ماکو دارنده معادن و کارخانجات فرآوری سنگ بازالت ، گرانیت و آندزیت در این مقاله همراه شوید.

کلیه سفارشات جزئی و کلی در زمینه سنگ بازالت، گرانیت و آندزیت پذیرفته می شود و امکان ارسال به سرتاسر کشور از درب معدن و کارخانه وجود دارد.

فرآوری با بوش همر در انواع سنگ

چکش کاری بوش فرآیندی است که به سطوح صیقلی انواع سنگ مرمر، بازالت، تراورتن، گرانیت و … پایان می دهد. کوبیدن بوته باعث موجدار شدن سطح با جلوه ای شبیه به پوست پرتقال می شود. امروزه چکش کاری بوش به دلایل عملی و ایمنی به دلیل اثرات ضد لغزش و زیبایی شناختی و انواع پرداخت هایی که می توان به دست آورد مانند سندبلاست، پیرایش، خراشیدن و … بسیار مورد توجه قرار گرفته و مورد نیاز است.

چنانچه قصد دارید فضای زندگی یا محل کار خود را به زیبایی بیارایید و از طبیعی بودن آن لذت ببرید پیشنهاد ما به شما سنگ بازالت بوش همر شرکت سنگ بازالت ماکو است. این شرکت دارای معادن بزرگ و همچنین کارخانجات فرآوری سنگ است که خرید از یک تولیدکننده و معدن دار قطعا به سود شما پایان خواهد یافت.

کاربردهای بازالت بوش همر سفارش کلی و جزئی بوش همر

کاربردهای بازالت بوش همر

از بازالت بوش همر به طور گسترده برای تزئین دیوارهای خارجی ساختمان های مختلف و روسازی زمین در محیط های تجاری، سازمانی و مسکونی استفاده می شود. همچنین در معماری باستانی، قاره ای و منظره (صخره های طبیعی و بونسای) استفاده می شود. همچنین متریال ارجح در ساخت سالن تئاتر، سالن کنسرت و استودیو و غیره است. برخی از کاربردهای بازالت بوش همر به اختصار عبارتند از :

  • استفاده در دیوارهای داخلی ساختمان های مسکونی از قبیل دیوار سالن ، دیوار لابی و …
  • دیوارهای داخلی مجتمع های تجاری نظیر پاساژها، مغازه ها و …
  • دیوارهای حمام ها و سرویس بهداشتی ها و استخرها
  • دیوار حیاط و فضای باز
  • راه پله ها و پله ها
  • دیوار تی وی وال و شومینه
  • کف استخرها و فضاهای مرطوب نظیر حمام و سرویس بهداشتی
  • دیوار، کف و رمپ پارکینگ ها
  • و …
کاربردهای بازالت بوش همر خرید آنلاین سنگ بازالت

فرآوری با چکش بوش همر چگونه موجب زیبایی سنگ بازالت می شود؟

چکش بوش و پرداخت برس خورده با ظاهر جوی آنتیک ، ظریف و باوقار و دارای شخصیت است، منبع الهام طراحان و مقاومت در برابر لغزش طبیعی، جذب صدا و کاهش صداست.

سنگ چکشی بازالت بوش نشان دهنده تلفیقی خیره کننده از زیبایی طبیعت و صنایع دستی حرفه ای است. بازالت که توسط فرآیندهای آتشفشانی در طول اعصار تشکیل شده است، یک پالت همه کاره از رنگ های خاکی ارائه می دهد.

سنگ بازالت بوش همر که جذابیت طبیعی خود را تکمیل می کند، دارای بافت منحصر به فرد بوته ای است که زیبایی بصری و جذابیت لمسی را افزایش می دهد. این بافت همچنین مقاومت در برابر لغزش را ایجاد می کند و آن را برای استفاده در فضای داخلی و خارجی ایده آل می کند.

از میزهای آشپزخانه شیک گرفته تا فضاهای بیرونی مقاوم، سنگ بازالت بوش همر بدون زحمت با کاربردهای مختلف سازگار می شود. دوام ذاتی آن طول عمر را با حداقل نگهداری تضمین می کند و آن را به گزینه ای عالی برای مناطق پرتردد تبدیل می کند. همچنین این سنگ بسیار با محیط زیست سازگار است و موجب جذب دی اکسید کربن محیط می شود.

سنگ بازالت بوش همر را برای زیبایی بی انتها و لمس تاریخ زمین شناسی انتخاب کنید که فضای شما را به ارتفاعات جدیدی ارتقا می دهد.

کاربردهای بازالت بوش همر فرآوری بوش همر

کلام آخر

در این مقاله با کاربردهای بازالت بوش همر آشنا شدیم که به برخی از آنها تا به حال فکر نکرده بودیم. این سنگ می تواند بسیاری از نیازهای ما را در ساختمان به راحتی برآورده نموده و علاوه بر این برای ما مقرون به صرفه نیز باشد. اگر تمایل دارید برای ساخت و ساز و یا بازسازی منزل یا محل کار خود در زمینه سنگ بازالت مشاوره دریافت کنید می توانید با کارشناسان ما در شرکت سنگ بازالت ماکو تماس بگیرید.

شرکت سنگ بازالت ماکو

شرکت سنگ بازالت ماکو دارنده مهمترین معادن سنگ اندزیت ، گرانیت ، بازالت و تراورتن در سطح کشور است و با داشتن کارخانه های سنگبری در مناطق ماکو ، فرآیند استخراج سنگ گرانیت را به صورت اسلب و تایل انجام می دهد . برای تهیه انواع سنگ از قبیل لاشه ، اسلب ، کوبیک ، تایل ، کوپ و … می توانید با این شرکت تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *