مقالات, سنگ بازالت ماکو

ایده های خلاقانه استفاده از سنگ بازالت در حیاط و پاسیو

سنگ بازالت در حیاط و پاسیو - شرکت سنگ بازالت ماکو

ایده های خلاقانه استفاده از سنگ بازالت در حیاط و پاسیون : بازالت یک سنگ آذرین دانه ریز است که با نام سنگ گدازه نیز شناخته می شود . این سنگ غنی از منیزیم و آهن است و یکی از متداول ترین مصالح ساختمانی سازه ای است که برای پروژه های ساختمانی استفاده می شود . یکی از مکان هایی که می توان از سنگ بازالت در آن استفاده کرد حیاط و پاسیو است . در این مقاله قصد داریم به شما چند ایده خلاقانه برای استفاده از سنگ بازالت در حیاط و پاسیو را ارائه نماییم پس تا پایان این مطلب با شرکت سنگ بازالت ماکو همراه باشید .

ایده های خلاقانه استفاده از سنگ بازالت در حیاط و پاسیو

همانطور که در بالا اشاره شد استفاده از سنگ بازالت در حیاط و پاسیو بسیار پرکاربرد است. در اینجا با چند نمونه از ایده های خلاقانه استفاده از سنگ بازالت در حیاط و پاسیو آشنا می شویم :

1- سنگفرش حیاط و پاسیو با استفاده از کفپوش های مربعی

اگر به دنبال یک متریال کفپوش منحصر به فرد و مد روز برای ایجاد ایده ای برای طراحی پاسیو و حیاط هستید ، استفاده از سنگ بازالت بصورت تایل و مربعی شکل برای این کار توصیه می شود . کفپوش پاسیو باید برای جلب توجه بازدیدکنندگان چشم نواز باشد . بنابراین چه چیزی می تواند بادوام تر و جذاب تر از مواد کفپوش سنگ طبیعی باشد؟

سنگفرش های بازالتی خیلی زیبا و ظریف روی زمین قرار گرفته و یک تقارن مشخص ایجاد می کنند . رنگ‌های سیاه خاکستری پر رنگ و طبیعی روی سطح بافت جذابیت شگفت ‌انگیزی می‌دهد . راه رفتن راحت روی آن و مقاومت در برابر آب ، دلیل اصلی تقاضای بالای بازالت است . کفپوش سنگ بازالت همراه با چیدمان نشیمنگاهی با بافت چوبی ، کامل کننده کل محیط پاسیو است .

مقاله پیشنهادی : محل تشکیل سنگ بازالت 

سنگ بازالت در حیاط و پاسیو - تایل مربعی

2- عناصر تزئینی باغچه و فضای سبز حیاط

بازالت علاوه بر سنگ کفپوش مقاوم ، برای اهداف تزئینی مختلف نیز استفاده می شود . زیبایی باغچه و فضای سبز حیاط موجب جذابیت بصری کل ساختمان می شود . می توان ایده های خلاقانه برای کفپوش را با استفاده از سنگریزه های سنگ بازالت طبیعی انتخاب کرد . از این عناصر تزئینی باغ کوچک می توان به خوبی برای تعیین مرزها استفاده کرد .

سنگریزه های سنگ بازالت در حاشیه باغچه نه تنها ظاهری نامتقارن می بخشد بلکه طرحی عالی نیز ارائه می دهد . جدای از این ، می توان از سنگریزه های باغچه نیز برای پرکردن دوغاب های بین سنگفرش های کف استفاده کرد . می‌توان با استفاده از سنگ‌های پله متضاد و سنگریزه‌ها در پیاده‌روی باغچه ، جسورانه عمل کرد .

پیشنهاد می کنیم مقاله فروش عمده سنگ بازالت را مطالعه نمایید . 

سنگ بازالت در حیاط و پاسیو - سنگریزه بازالت

3- استفاده از تکه های بی‌نظم بازالتی برای راهرو حیاط

سنگ بازالت به صورت تکه های نامنظم برای مسیرهای پیاده روی در فضای باز نظیر حیاط خانه ها ، پارک ها و … بسیار جذاب و زیباست . راهروهای بیرونی خود را با استفاده از سنگ طبیعی تراشیده شده در معادن زیبا کنید .

کفپوش سنگ طبیعی در مقابل سایش بادوام است و ماندگاری طولانی مدتی دارد . رنگ‌های خنثی تیره و عمیق سنگ‌فرش سنگی طبیعی به زیبایی با محیط بیرون ترکیب می‌شود .

مطالعه بیشتر : خرید سنگ بازالت کیوبیک 

سنگ بازالت در حیاط و پاسیو - بازالت نامنظم

4 – استفاده از مجسمه ، نیمکت و نرده های بازالتی در حیاط

برای دکور کردن حیاط و پاسیوی خود می توانید از مجسمه ها ، نرده های ساخته شده از سنگ بازالت برای کنار پله و باغچه و همچنین میز و نیمکت های بازالتی استفاده کنید .

رنگ خنثی و جذاب سنگ بازالت با هر رنگی هماهنگ است و جذابیت این سنگ طبیعی در کنار عناصر زنده ای همچون درختان و گلها چند برابر می شود .

پیشنهاد می کنیم مقاله مزایای سنگ بازالت در نمای خانه را مطالعه کنید . 

سنگ بازالت در حیاط و پاسیو - مجسمه و نیمکت بازالتی

اگر قصد زیباسازی حیاط ، پاسیو و تراس خود را دارید می توانید انواعی از سنگ بازالت را به صورت تایل ، سنگریزه ، اسلب ، تکه های نامنظم و … را از شرکت سنگ بازالت ماکو تهیه نمایید . این شرکت قادر به تامین انواع سنگ بازالت بصورت عمده و جزئی می باشد .

شرکت سنگ بازالت ماکو

شرکت سنگ بازالت ماکو با سابقه ای طولانی در این زمینه دارنده مهمترین معادن سنگ اندزیت، گرانیت، بازالت و تراورتن در سطح کشور است.

این شرکت با داشتن کارخانه های سنگبری در مناطق ماکو، فرآیند استخراج سنگ گرانیت را بصورت اسلب و تایل انجام می دهد.

از اینستاگرام سنگ بازالت ماکو دیدن کنید.

برای اطلاع از قیمت ها با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *