مقالات, سنگ بازالت ماکو

استفاده از سنگ بازالت در تی وی وال

سنگ بازالت در تی وی وال - سنگ بازالت ماکو

استفاده از سنگ بازالت در تی وی وال مطلبی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت پس با ما تا انتهای مطلب همراه باشید. استفاده از سنگ اسلب پشت تلویزیون چند سالی است که ترند شده است و برای اغلب دکوراسیون داخلی اعم از مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک قابل انجام است .

یکی از سنگهایی که در تی وی وال استفاده می شود سنگ بازالت است که در ادامه به مزایای استفاده از سنگ بازالت در تی وی وال خواهیم پرداخت .

سنگ اسلب بازالت چه کاربردهای در دکوراسیون داخلی دارد؟

  • دیوار تی وی وال
  • دیوار شومینه
  • کانتر و روی کابینت ها
  • دیوار بین کابینت های زمینی و هوایی
  • لابی هتل ها ، پاساژها و مراکز اداری تجاری
  • دیواره های آسانسور
  • دیواره سرویس های بهداشتی
  • دیوارهای تراس ، حیاط خلوت و پاسیو

پیشنهاد می کنیم مقاله انواع سنگ نمای ساختمان و ویژگی های آنها را مطالعه نمایید. 

سنگ بازالت در تی وی وال - کاربرد بازالت در دکوراسیون داخلی

مزایای استفاده سنگ بازالت در تی وی وال

  1. سنگ بازالت سنگی مقاوم و مستحکم است و امکان شکستن و ترک خوردن آن خیلی کم است .
  2. رنگ این سنگ از طیف طوسی روشن تا تیره و مشکی است و این رنگ خنثی با همه رنگها در دکوراسیون هماهنگ می شود . همچنین این رنگ برای سبک مدرن ایده آل ترین رنگ است و امروزه خصوصا در بین نسل جوان بسیار ترند شده است .
  3. سنگ بازالت عایق صوتی خوبی است که این مزیت بزرگی برای دیوار پشت تلویزیون محسوب می شود. خصوصا وقتی که دیوار تلویزیون با دیوار اتاق خواب مشترک باشد منجر به عبور صدای کمتری از تلویزیون به اتاق خواب می شود و اگر فردی در اتاق خواب در حال استراحت باشد مزاحمتی از نظر صدا برای او ایجاد نمی شود .
  4. سنگ بازالت عایق حرارتی نیز می باشد. این ویژگی نیز موجب می شود که دمای پشت تلویزیون موجب گرم شدن و آسیب به سنگ و تغییر رنگ آن نشود .
  5. سنگ بازالت در برابر رطوبت و مواد شوینده مقاوم است. این ویژگی موجب می شود که به راحتی بتوان در هنگام کثیف شدن با دستمال مرطوب و شوینده آن را تمیز کرد .
  6. مکان هایی مانند دیوار پشت تلویزیون و دیوار پشت رادیاتورهای شوفاژ به دلیل گرما معمولا بیشتر سیاه و کثیف می شوند و سنگ بازالت برای آنها بسیار مناسب است .
  7. سنگ بازالت در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی دارد . افرادی که ترجیح می دهند تلویزیون را بوسیله براکت به تی وی وال نصب کنند باید سوراخ هایی روی سنگ با دریل ایجاد کرده و براکت را به آن پیچ کنند . سنگی که مقاومت خوبی نداشته باشد توان نگهداری وزن تلویزیون را ندارد و ممکن است براکت از دیوار جدا شده و سقوط نماید . همچنین به سنگ آسیب جدی از جمله ترک خوردگی و شکستگی وارد می شود . سنگ بازالت این مشکلات را ندارد پس گزینه خوبی برای تی وی وال محسوب می شود .
  8. قیمت مناسب سنگ اسلب بازالت از دیگر ویژگی های مثبت این سنگ برای استفاده در پشت تلویزیون است. سنگ اسلب به دلیل داشتن ابعاد بزرگ معمولا گران است . خصوصا برخی سنگها به دلیل رنگ و طرح خاصی که دارند و بصورت بوک مچ و فورمچ در بازار سنگ وجود دارند قیمت های بالایی دارند ولی سنگ بازالت به دلیل وفور در کشور قیمت مناسب تری نسبت به اغلب سنگها دارد.
  9. سنگ اسلب به دلیل سادگی همیشه مد است و ایجاد دلزدگی نمی کند. افرادیکه از سبک های مدرن و مینیمال استفاده می کنند معمولا از اشیاء و اکسسوری های ساده برای دکوراسیون استفاده می کنند زیرا اعتقاد دارند که چیزهای ساده همیشه مد هستند و هیچ وقت از مد افتاده نمی شوند. سنگ بازالت به دلیل سادگی و عدم داشتن نقوش زیاد همیشه زیباست و حتی با تعویض سبک دکوراسیونی نیازی به تعویض آن نیست زیرا با همه سبک ها سازگار است.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله قیمت سنگ شیاری بازالت را از دست ندهید. 

سنگ بازالت در تی وی وال - مزایای بازالت

کلام آخر

در پایان باید گفت که دیوار پشت تلویزیون در منازل ایرانی ها نقطه کانونی اصلی محسوب می شود و بایستی بهترین متریال برای این بخش استفاده شود زیرا در بدو ورود به آپارتمان اولین چیزی که به چشم می خورد نقطه کانونی و دیوار تلویزیون است.

بنابراین بهتر است برای این بخش از خانه یک ایده جذاب مثل استفاده از سنگ بازالت در تی وی وال به صورت اسلب استفاده کرد. اگر قصد استفاده از سنگ بازالت در تی وی وال خود را دارید می توانید برای سفارش و خرید سنگ بازالت با شرکت سنگ بازالت ماکو تماس بگیرید.

مقاله پیشنهادی : فروش عمده سنگ بازالت 

سنگ بازالت در تی وی وال - نصب تی وی

شرکت سنگ بازالت ماکو

شرکت سنگ بازالت ماکو با سابقه ای طولانی در این زمینه دارنده مهمترین معادن سنگ اندزیت، گرانیت، بازالت و تراورتن در سطح کشور است.

این شرکت با داشتن کارخانه های سنگبری در مناطق ماکو، فرآیند استخراج سنگ گرانیت را بصورت اسلب و تایل انجام می دهد.

از اینستاگرام سنگ بازالت ماکو دیدن کنید.

برای اطلاع از قیمت ها با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *