قوانین و مقررات

به سایت شرکت بازالت ماکو خوش آمدید. در این سایت امکان خرید آنلاین سنگ بازالت، گرانیت ، آندزیت و … به صورت عمده و جزئی فراهم شده است. شما می توانید با جستجو در سایت و مشاهده مشخصات سنگها، پروژه های انجام شده توسط شرکت سنگ بازالت ماکو ، قیمت سنگ و … اطلاعاتی در مورد سنگ موردنظر خود پیدا کنید. اما در این سایت قوانین و مقرراتی حاکم است که مشتریان محترم برای خرید محصولات سنگ بازالت ماکو باید نسبت به آنها پذیرش داشته باشند.

اگر شرایط و قوانین این وب سایت مورد پذیرش شما نیست این به معنی عدم استفاده از سایت بازالت ماکو و عدم خرید محصول از این سایت است. قوانین و مقررات این صفحه بنا به صلاحدید شرکت ممکن است تغییر کرده و یا به روز شود. چنانچه تغییراتی در قوانین ایجاد شود در همین صفحه به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید.

پذیرش شرایط شرکت سنگ بازالت ماکو

شما به عنوان مشتری این سایت با ادامه استفاده خدمات سایت نشان می دهید که قوانین و مقررات این شرکت را پذیرفته اید:

ثبت نام کاربران برای استفاده از محتویات سایت

شما به عنوان کاربر سایت شرکت سنگ بازالت ماکو باید نسبت به ثبت نام در این سایت اقدام نمایید. مشخصات موردنیاز برای ثبت نام شامل نام و نام خانوادگی، تلفن، ایمیل و آدرس می شود. این نکته حائز اهمیت است که اطلاعات شخصی شما بعنوان کاربران سایت با توجه به سیاست حفظ حریم خصوصی ، محرمانه باقی خواهد ماند.

قوانین عمومی

اصول و قوانین شرکت بازالت ماکو طبق قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران، قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و قانون تجارت الکترونیک می باشد.

قوانین فروش محصول

ملاک اصلی در تعیین قیمت محصول زمان ثبت سفارش توسط مشتری یا کاربر می باشد. برای اطلاع از قیمت های دقیق قبل از خرید محصول با کارشناسان شرکت سنگ بازالت ماکو تماس بگیرید و بوسیله تلگرام استعلام قیمت را انجام دهید. هزینه حمل کالای خریداری شده به عهده خریدار خواهد بود.

شرایط خرید حضوری

برای خرید حضوری پس از هماهنگی های اولیه با کارشناسان سایت می توانید در اولین فرصت تعیین شده به محل کارخانه مراجعه نموده و خرید بصورت نقدی یا با چک را انجام دهید.

شرایط خرید غیرحضوری

چنانچه قصد خرید آنلاین یا غیرحضوری را دارید می توانید از طریق پرداخت آنلاین یا واریز به حساب مبلغ محصول موردنظر خود را پرداخت نموده و مراحل خرید خود را تا دریافت محصول در محل موردنظر ادامه دهید.

ضوابط مربوط به پرداخت و خرید محصولات

پرداخت هزینه از طریق درگاه پرداخت تائید شده یا به روش های دیگر امکان دارد.

بعد از پرداخت، خرید شما بوسیله سایت بررسی شده و شما تائیدیه ای مبنی بر پرداخت دریافت می کنید.

هزینه حمل و نقل محصول خریداری شده به عهده مشتری یا کاربر می باشد.

اگر در مورد هر کدام از بندهای قوانین و مقررات سایت ابهام و سوالی داشتید می توانید با کارشناسان و مشاوران شرکت سنگ بازالت ماکو در تماس باشید.