مقالات

نمونه های کار شده سنگ بازالت در حیاط

نمونه های کار شده سنگ بازالت در حیاط - بازالت ماکو

سنگ بازالت سنگی آتشفشانی و سخت است که پس از گرانیت فراوانترین سنگ آذرین کره زمین است که در ایران هم به وفور یافت می شود. این سنگ در ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

در این مقاله نمونه های کار شده سنگ بازالت در حیاط بعنوان کفپوش معرفی شده است. اگر در این حوزه علاقمند به کسب اطلاعات هستید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

نمونه های کار شده سنگ بازالت در حیاط

"نمونه های کار شده سنگ بازالت در حیاط - سنگریزه

کاربردهای سنگ بازالت

یکی از کاربردهای سنگ بازالت در ساختمان سازی است. از این سنگ محکم و با دوام در اکثر جاهای ساختمان استفاده می شود که استفاده در نمای خارجی، نمای داخلی، کفپوش حیاط، پارکینگ، محوطه، ساخت شومینه و کانتر، پله و راه پله و … از آن جمله است.
در این مقاله اختصاصی به نمونه های کار شده سنگ بازالت در حیاط می پردازیم. کفپوش حیاط به دلیل رفت و آمد مکرر ساکنین باید دارای دوام بالایی باشد تا در اثر فشار ناشی از تردد افراد روی آن دچار شکستگی نشود.

نمونه های کار شده سنگ بازالت در حیاط - شمال

همچنین خاصیت چسبندگی به ملات را داشته باشد تا بعد از نصب و به مرور زمان دچار جداشدگی و لقی نشود. مقاومت سنگ بازالت در مقابل سرما و گرما هم بسیار بالاست.

برخی مناطق کشور روزهای بسیار گرم و شبهای بسیار سرد دارند یا فصول مختلف سال اختلاف دمای قابل توجهی دارد که این در برخی سنگها ایجاد ترک و شکستگی می نماید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله سنگ اسپراخون را از دست ندهید. 

نمونه های کار شده سنگ بازالت در حیاط - طوسی

سنگ بازالت مقاومت خوبی در مقابل سرما و گرما دارد و دچار ترک و شکستگی نمی شود. سنگ بازالت در رنگ های مختلف و در انواع ساده و شیار خورده و … وجود دارد که برحسب ایده طراح و سازنده در حیاط نصب می شود.

در بعضی از طراحی ها سنگها در قطعات مساوی مربع یا مستطیل شکل برش خورده و با فاصله نصب می شود و در بین شیارها از چمن مصنوعی یا سنگریزه استفاده می شود که نمای بسیار زیبا و امروزی به حیاط خانه می بخشد. در اغلب ویلاها از این سبک استفاده می شود.

پیشنهاد می شود مقاله خرید بهترین سنگ گرانیت و بازالت را مطالعه نمایید. 

نمونه های کار شده سنگ بازالت در حیاط - طراحی ویلا

شرکت سنگ بازالت ماکو

شرکت سنگ بازالت ماکو با سابقه ای طولانی در این زمینه دارنده مهمترین معادن سنگ اندزیت، گرانیت، بازالت و تراورتن در سطح کشور است. این شرکت با داشتن کارخانه های سنگبری در مناطق ماکو، فرآیند استخراج سنگ گرانیت را بصورت اسلب و تایل انجام می دهد.

جهت سفارش سنگ بازالت ماکو با ما تماس بگیرید

۰۹۱۲۸۲۸۲۹۱۲

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *