سنگ بازالت ماکو, پروژه ها, مقالات

نمونه اجرا شده سنگ بازالت ماکو در پله

سنگ بازالت ماکو در پله - بازالت ماکو

نمونه اجرا شده سنگ بازالت ماکو در پله

سنگ بازالت سنگی آتشفشانی است که در اثر سرد شدن تدریجی گدازه های آتشفشانی در معرض هوای آزاد بوجود می آید و از فراوان ترین سنگهای آذرین زمین است. این سنگ به دلیل مقاوم بودن کاربردهای زیادی در ساختمان سازی دارد . یکی از کاربردهای سنگ بازالت در ساختمان پله ها و راه پله هاست.

از آنجا که پله ها محل گذر و رفت و آمد زیادی است لازم است از سنگ مقاومی برای آن استفاده شود. شرکت سنگ بازالت ماکو که عرضه کننده سنگ بازالت ، گرانیت و آندزیت بصورت عمده و جزئی است موارد زیادی از نمونه اجرا شده سنگ بازالت ماکو در پله دارد که در این مقاله آنها را مشاهده خواهید کرد. چنانچه قصد خرید سنگ بازالت دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نمونه اجرا شده سنگ بازالت ماکو در پله خرید سنگ بازالت

کاربردهای سنگ بازالت در ساختمان سازی

  • سنگ بازالت در کف ساختمان
  • سنگ بازالت در نمای خارجی ساختمان
  • سنگ بازالت در نمای داخلی ساختمان
  • سنگ بازالت در ساخت شومینه
  • سنگ بازالت در ساخت کانتر آشپزخانه
  • سنگ بازالت در ساخت پله
  • و …

مزایای سنگ بازالت ماکو در پله

  • استحکام، دوام و تراکم بالا سبب می شود این متریال برای ساخت پله بسیار مناسب باشد زیرا پله معمولا تحت سایش زیادی قرار می گیرد و اگر جنس مقاومی نداشته باشد دچار ترک و شکستگی خواهد شد.
  • سنگ بازالت به دلیل تخلخل بالایی که دارد چسبندگی اش به ملات زیاد است و این سبب می شود که از سطح جدا نشود و محکم به مصالح و ملات دیگر متصل شود.
  • سنگ بازالت در پله می تواند مقاومت خوبی در برابر مواد اسیدی و رطوبت داشته باشد. پله ها به دلیل رفت و آمد زیاد دچار کثیفی و آلودگی زیادی می شوند که باید مرتبا شسته و تمیز شوند و این خاصیت سنگ بازالت باعث می شود که مقاومت زیادی در پله ها داشته باشد.
  • قیمت سنگ بازالت نسبت به مدلهای دیگر سنگ که برای پله ها استفاده می شوند بسیار مناسب تر است و این مزیت مهمی به شمار می رود.

مطلب پیشنهادی: سنگ بازالت برای قرنیز

نمونه اجرا شده سنگ بازالت ماکو در پله با قیمت مناسب

استفاده از سنگ بازالت در پله های داخلی و خارجی

سنگ بازالت این قابلیت را دارد که نه تنها در فضای داخلی راه پله ها از آن بعنوان پله استفاده شود بلکه در حیاط و پله های خروجی ساختمان که بیرون از فضای داخلی قرار گرفته نظیر پله های ویلاها قابلیت استفاده دارد. از آنجا که سنگ بازالت در برابر رطوبت، آفتاب شدید، تغییرات جوی و … مقاومت بالایی دارد در فضای بیرون از خانه هم می توان از آن بعنوان پله استفاده کرد.

کلام آخر

در فرآیند ساختمان سازی استفاده از متریال با کیفیت در کنار مهندسی اصولی و اجرای استاندارد می تواند ساختمانی محکم و ماندگار در پی داشته باشد. این امر در ساختمان سازی قرون گذشته رعایت می شد و برخی از ساختمان ها و بناهای باستانی چندین و چند قرن است که از ساخت آنها می گذرد ولی همچنان پابرجا هستند.

رمز پایداری این ساختمانها استفاده از سنگ قوی و محکم در ساختمان است و سنگ بازالت یکی از سنگ های مقاوم در برابر شرایط جوی و سایر عوامل مخرب ساختمان است. در این مقاله با چند نمونه اجرا شده سنگ بازالت ماکو در پله آشنا شدیم ولی این نمونه ها به همین جا ختم نمی شود و شما می توانید برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر به سایت مراجعه نمایید.

شرکت سنگ بازالت ماکو

شرکت سنگ بازالت ماکو با سابقه ای طولانی در زمینه فروش سنگ، دارنده مهمترین معادن سنگ اندزیت، گرانیت، بازالت و تراورتن در سطح کشور است. این شرکت با داشتن کارخانه های سنگبری در مناطق ماکو، فرآیند استخراج سنگ گرانیت را بصورت اسلب و تایل انجام می دهد.

جهت سفارش سنگ بازالت ماکو با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۲۸۲۸۲۹۱۲

مطالعه مطلب زیر را از دست ندهید:

سنگ بازالت کف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *