پروژه ها, سنگ بازالت ماکو, مقالات

سنگ بازالت ماکو در نمای ساختمان

سنگ بازالت ماکو در نمای ساختمان - بازالت ماکو

نمای خارجی ساختمان اولین چیزی است که با نگاه به یک ساختمان به چشم می خورد. پوشش نمای اغلب ساختمانها از سنگ هایی نظیر سنگ بازالت ، آجر ، سیمان و یا آلومینیوم است. استفاده از سنگ بازالت ماکو در نمای ساختمان سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران زیادی دارد.

با توجه به اینکه در ایران معادن زیادی از سنگ بازالت وجود دارد قیمت این سنگ نیز نسبت به سنگهای دیگر مناسبتر میباشد.

سنگ بازالت ماکو یکی از بزرگترین عرضه کننده سنگ بازالت در ایران است، برای خرید سنگ بازالت و دریافت مشاوره با شماره 09128282912 در ارتباط باشید.

حال در این مقاله سعی داریم چند پروژه انجام شده از سنگ بازالت ماکو در نمای ساختمان را بررسی کنیم پس تا پایان مطلب همراه ما باشید.

پروژه های انجام شده سنگ بازالت ماکو در نمای ساختمان

این عکسها نمونه هایی از پروژه های کار شده سنگ بازالت در نمای ساختمان می باشد.

سنگ بازالت ماکو در نمای ساختمان - پروژه ویلا

سنگ بازالت سنگی با کیفیت و مقاوم است که به دلیل تخلخل بالا چسبندگی خوبی به ملات زیرین دارد و برای ساختمانها، خصوصا ساختمان های بلندمرتبه گزینه مناسبی است.

زیرا در اثر جدا شدن سنگ از نما و سقوط آن امکان دارد خسارات جبران ناپذیر جانی و مالی به همراه داشته باشد. یکی از ویژگیهای دیگری که برای سنگ نمای ساختمان از اهمیت برخوردار است این است که در برابر بارندگی ها و رطوبت مقاوم باشد.

خصوصا در شهرهای شمالی و شهرهایی که بارندگی زیادی دارند. سنگ بازالت رطوبت و آب را به خود جذب نمی کند و دچار فرسودگی در اثر بارش باران نمی شود.

مطلب پیشنهادی: سنگ بازالت در ساختمان های مدرن

 

سنگ بازالت ماکو در نمای ساختمان - فلت

از دیگر ویژگیهای سنگ نمای ساختمان مقاومت در برابر گرم و سرد شدن و تابش مستقیم آفتاب و حرارت است.

این سنگ با مقاومت خوبی که دارد در شهرهایی که اختلاف دما در آنها زیاد است و یا شهرهای کویری که اختلاف دمای روز و شب زیاد است بسیار مقاومت دارد.

همچنین بعضی شهرها تابستان های خیلی گرم و زمستان های خیلی سرد دارند که این نکته هم در انتخاب نوع سنگ ساختمان باید مدنظر قرار گیرد.

شرکت سنگ بازالت ماکو

شرکت سنگ بازالت ماکو با داشتن مهمترین معادن سنگ بازالت در آذربایجان غربی (شهر ماکو) در تولید انبوه سنگ بازالت سابقه طولانی دارد و سنگهای خود را با کیفیت فوق العاده بالا به دست خریداران و مشتریان عزیز می رساند.

این شرکت همچنین دارای کارخانجات مدرن سنگبریست که با دستگاههای نوین سنگها را بصورت اسلب و تایل طبق نیاز مشتریان در اختیار آنها قرار میدهد.

 

جهت سفارش سنگ بازالت ماکو با ما تماس بگیرید

۰۹۱۲۸۲۸۲۹۱۲

مطالعه مطلب زیر توصیه می شود:

سنگ بازالت یا سنگ مرمر انتخاب کدام یک برای ساختمان بهتر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *