سنگ بازالت ماکو, مقالات

سفارش سنگ بازالت نما در سال 1401

سنگ بازالت نما

سفارش سنگ بازالت نما : نمای داخلی و خارجی ساختمان از عوامل مهم در ساخت و ساز ساختمان می باشد. به دلیل این که نمای ساختمان در معرض دید قرار دارد،.امروزه در ساخت و طراحی آن تلاش زیادی صورت می گیرد.تا به بهترین نحو ممکن به زیبا سازی آن بیفزاید. علاوه بر این که زیباسازی جزء عوامل مهم نمای ساختمان به حساب می آید،.استفاده مصالح مرغوب و بادوام نیز عامل مهمی در ساخت و طراحی آن ها به شمار می روند. از همین رو برای نمای ساختمان از مصالح باکیفیت و مرغوب همانند سنگ بازالت نما کمک می گیرند.

سنگ بازالت نما

از مصالحی که می توان در نمای ساختمان از آن ها استفاده کرد، سنگ های ساختمانی هستند. سنگ هایی که در طراحی نما از آن ها استفاده می شود، ماندگاری بالا و قیمت مقرون به صرفه ای دارند. چون این نوع سنگ ها معدنی هستند پس می توان آن ها را در هر اندازه و ابعادی برش داد.و یا نیز بر روی آن ها حکاکی انجام داد تا به زیباسازی خانه بیش تر کمک کنند.

سنگ بازالت نما از سنگ های بادوام و با کیفیتی هستند.که در نمای ساختمان از آن ها استفاده می شود. از سنگ های گرانیت و مرمریت نیز در ساختمان سازی می توان استفاده کرد. سنگ بازالت ماکو، تولید کننده انواع سنگ بازالت، گرانیت و اندزیت می باشد. برای سفارش با ما تماس بگیرید.

مقاله پیشنهادی : 8 مورد از فواید استفاده از سنگ در زندگی روزمره

سنگ بازالت نما خرید سنگ نمای بازالت

ویژگی های سنگ نمای ساختمان

سنگ نما در ساختمان از هرجنسی، باید یک سری ویژگی هایی داشته باشد که در صورت استفاده از آن ها دوام، کیفیت و زیبایی خود را به ساختمان منتقل کند. علاوه بر جنس استفاده شده، باید یک سری ویژگی های دیگری نیز داشته باشند.تا آن ها را به گزینه مناسبی برای طراحی نمای ساختمان تبدیل کنند:

  1. مقاومت در شرایط مختلف جوی مهم ترین ویژگی است.که در سنگ نما باید وجود داشته باشد. به همین دلیل در شرایط مختلف آب و هوایی باید سنگ مناسب برای نمای ساختمان را انتخاب کرد.
  2. ویژگی دیگر سنگ نما های ساختمان این است.که جذب آب کمتری داشته باشند، چون بیش تر در معرض برف و باران قرار دارند.
  3. سنگ های نمای ساختمان باید شکستگی و ترک خوردگی نداشته باشند.و از مواد رنگی در تولید و برش آن ها استفاده نشده باشد.
  4. سنگ نمای ساختمان قابلیت چسبندگی بالایی هنگام استفاده از ملات دارد، که به مرور زمان در شرایط محیطی مختلف سنگ از نما جدا نمی شود.
  5. از ویژگی های دیگر سنگ های نمای ساختمان می توان به مقاومت آن ها در برابر سایش بالا اشاره کرد.

سنگ های مناسب در نمای ساختمان

تعدادی سنگ های ساختمانی وجود دارند.که بر اساس ویژگی ها و خصوصیاتی که دارند در نمای ساختمان از آن ها استفاده می شود. این اطمینان را به طراحان می دهد.که هنگام استفاده از هرکدام عمر طولانی و دوام زیادی داشته باشند. در زیر به نمونه هایی از سنگ های مناسب برای نما می پردازیم:

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم مطالعه نمایید: ویژگی های سنگ بازالت ماکو و قیمت آن در سال 1401

سنگ بازالت نما سنگ نمای ارزان قیمت

سنگ بازالت نما

از بهترین سنگ هایی که برای نمای ساختمان استفاده می شود سنگ های بازالت نما هستند. همانطور که در مقالات قبلی گفته شد سنگ بازالت یک سنگ آذرین بیرونی است. به همین علت سنگ بازالت جزو فراوان ترین سنگ های موجود است.که از بهترین و باکیفیت ترین نوع آن می توان بازالت ماکو را نام برد.

سنگ بازالت نما با توجه به کانی های تشکیل دهنده، یک سنگ سخت و متراکم می باشد و استحکام و ماندگاری بالایی دارد. از بارزترین ویژگی های سنگ بازالت نما می توان به سازگاری آن ها با محیط زیست  و مقاومت در برابر حرارت و تغییرات دمایی اشاره کرد.

بر اساس همین ویژگی، سنگ بازالت نما گزینه ی بسیار خوبی برای نمای ساختمان می باشد. از ویژگی های دیگری که این سنگ را از سایر سنگ ها متمایز ساخته است،.استفاده آن ها در تمام شرایط آب و هوایی و عدم  تغییر رنگ آن می باشد.

سنگ گرانیت

از دیگر سنگ هایی که به فراوانی یافت می شود، سنگ گرانیت می باشد که نوع آن آذرین است. سنگ های گرانیت آلودگی را به خود جذب نمی کنند و سختی بالایی نیز دارند. با توجه به ویژگی های بارز، معایبی نیز دارد که مهم ترین آن هزینه ی بالا در استخراج و صیقل و برش دادن این سنگ است.

سنگ مرمر

سنگ مرمر از زیبایی خاصی در نمای ساختمان برخوردار است،.اما به دلیل این که قیمت بالایی دارد کمتر در نمای ساختمان استفاده می شود.

از گذشته تا به امروز، سنگ ها در طراحی نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته اند. به دلیل این که نمای بیرونی ساختمان در برابر شرایط محیطی قرار می گیرد. پس مهم است که در طراحی آن از سنگ های بادوام و مستحکم استفاده کنید.

یکی از بهترین سنگ هایی که برای این مورد استفاده می شود،.سنگ بازالت نما می باشد که از استحکام و دوام بالایی برخوردار بوده و قیمت مقرون به صرفه تری نیز دارد.

مجتمع معادن و سنگبری های سنگ ماکو

اگر به دنبال سنگ بازالت نما با کیفیت بالا هستید،.شرکت سنگ بازالت ماکو با دارا بودن مهم ترین معادن غنی گرانیت.بازالتی کشور به ارائه خدمات به تمام نقاط کشور می پردازد. همچنین می توانید با جست و جوی نام شرکت سنگ بازالت ماکو در سطح اینترنت از خدمات این شرکت.آگاهی کامل را داشته و بهره مند شوید.

از محصولات سنگ بازالت ماکو در فروشگاه ما دیدن نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *